Kamis, 03 Desember 2020

Happy Asmara - Tresnomu Amergo Opo

Lirik Lagu Happy Asmara - Tresnomu Amergo Opo Mp3 Download Terbaru

Lirik Lagu Happy Asmara - Tresnomu Amergo Opo

Sayang... nyedak'o mrene lungguh ono sandingku
Ngancani wengiku sing nandang bingung...
Sayang... aku takon jawapen khanti prasojo
Kowe nresnani aku amergo opo?

Ojo mergo rupo, rupo biso malih luntur
Mergo bondo, bondo biso ilang mabur

Aku emoh nrimo mergo ayuku
Yen ilang ayuku ilang ugo tresnomu
Aku emoh nrimo mergo bondoku
Yen sudo bondoku sudo ugo tresnomu
Yen tulus tresnomu maturo ayah ibu

Sayang... nyedak'o mrene lungguh ono sandingku
Ngancani wengiku sing nandang bingung...
Sayang... aku takon jawapen khanti prasojo
Kowe nresnani aku amergo opo?

Ojo mergo rupo, rupo biso malih luntur
Mergo bondo, bondo biso ilang mabur

Aku emoh nrimo mergo ayuku
Yen ilang ayuku ilang ugo tresnomu
Aku emoh nrimo mergo bondoku
Yen sudo bondoku sudo ugo tresnomu

Aku emoh nrimo mergo ayuku
Yen ilang ayuku ilang ugo tresnomu
Aku emoh nrimo mergo bondoku
Yen sudo bondoku sudo ugo tresnomu
Yen tulus tresnomu maturo ayah ibu
Yen tulus tresnomu maturo ayah ibu

♪  Review MP3 Download : Happy Asmara - Tresnomu Amergo Opo (4.4 MB)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar